Ayse-karadag canim ya Allah gucunu kuvvetini veriyor ben de cok korkuyordum ya bayilirsam gucum kalmazsa falan diye ama serum takiliyor o insani dinc tutuyor hem ben ne hamile egzersizi ne de nefes alistirmasi yapmamistim hicbifikrim yoktu ebeler zaten napman gerektigini anlatiyor dogumda ben aksam 7 de yatis yapmis ertesi sabah 3:30 da dogum yapmis biri olarak diyorum her guzel seyin zorlugu var tabi ama dogum bitince hemen duzeldim ayaklandim tabi sizin bileceginiz sey devlette de iyi anlayisli bir doktora denk gelirseniz sezeryan icin anlasirsiniz belki hayirli dogumlar dilerim 🌸