Nursen977 Kızlar 11 haftadan itibaren ikili tarama oluyo diye biliyorum ve doktorum 13 haftaya verdi günü erken gitsem ne olurki zaten 12 haftalık oldum 🙄
Kbr2301 Nursen977 canım doktorun 13 hafta dedıyse vardır bır bıldıgı ben 11 haftada gıttıgımde bebek daha kucuk saglıklı olcum alamam dıyıp 2 hafta sonrasına cagırmıstı. Yanı nıye sorun ettın kı bunu onu anlamadım 🤷♀️
Ozgee11 Nursen977 canım ben 11+5de yaptırdım. Doktorum ne kadar erken yapılırsa o kadar iyi dedi. Bence sen de git 13ü bekleme.
Kbr2301 Nursen977 yanı doktoruna gore degısır neden 13.hafta dedı mesela hanı doluluguna goremı yoksa bebegın durumuna goremı bır arayıp bu hafta musaıtım gelecem dıye sor bence se
Sumeyye_g Nursen977 11-14 arası yapılıyor canım hiç fark etmez hangi hafta yaptırdığın banada doktorum 12 de gün vermişti o zaman yaptırdık