Ayashatun Meftunbade ay bendede başlasa ya şu sancilar 😂 valla yalancı sancı bile yok ama normal bu haftalarda siklasirsa ağrıların doktorunu ara bence 😍
Arzu0101 Meftunbade aynı durumu bende yaşıyorum canım ya özellikle sag tarafta neden oluyor acabs🙄 magnezyum da kullanmıyorum artık kasılmaları hissetmek için
Meftunbade Ayashatun yarın kontrolüm var soracağım benim bu zamana kadar hamileliğin çok güzel geçti ama şu son ay yuvarlanan pandalar varya aynı öyleyim yatakta koltukta 😂
Ayashatun Meftunbade ay sorma valla ya delircem bende yattimmi kalksın gelmiyor wc bile zorlaştı artık herşey çok zor geriye dönüp baktığımda diyorumki ilk aylarim hamilelikmiymis b e 😂😂😂
seheryldrm Ayashatun bende 34+4 oluyorum da cidden gittikçe kalkması falan zorlaşıyormuş🙄neyse az kaldı az sağlıkla hayırla gelsinler inşAllah
Aslannn İlk iki gebeligimde aşırı bel bacak kramplarim olurdu..ama bu üçüncüde çok şükür hicbisey yok kramp..37+2deyiz