Susamvemom 5 Aralıkta kürtaj oldum kızlar. 20 Ocak adet oldum. Bu ay ise hala adet olmadım 3 gün gecıktı. Ve artık kan testı yaptırmak ıstemıyorum galıba söktürücü ıcecegım ne zaman ıcmeyelıyım sizce?? Diğer aya hazırlanacam artık😔🤲🏻
DamlaNur29 Susamvemom biraz bekle ve öle iç bi yakınım kan verdi hamilemiyim diye cıkmadı kanda söktürücü içti allahtan 2 3 tane içmiş ama 1 hafta sonra bebek var dediler sonrası düşükle sonuclandı 1 hafta kdr bekleyebilirsin belki
DamlaNur29 Susamvemom bence yeter bide evde doğal seyler dene kan verdikten sonra ben hep öle yapıyodum olamayınca soğan suyu olur maydonoz suyu olur ama kesinlikle kan ver vermeden bebek varsa vebaline girme allah korusun
Susamvemom DamlaNur29 Allah korusun canım ya aynen öyle yapim haftaya olmazsamm doktora gidim kan ister sonra söktürücü verir 😔🙏🏻🤲🏻Saolasın cnm