Erdemil Kızlar 31+1 günlük dayanılmayacak kadar bel agrım var gece uyuyamadım şimdi de çok ağrıyor sizce sancı mı bu.
ozlemoz13 Erdemil doğum sancısı belden kasığa vuruyor diyorlar ama 🤷♀️ artık ağırlaştığın için olabilir bence, belki kendini yorduysan bu aralar. Olumlu düşün, umarım bir an önce geçer geçmiş olsun 🙏
Bhralsnck Erdemil aynıyız canım benimde cok oluyor 13 kilo aldım ben ama normal fiziğim falan kaldırıyorsun kiloyu dedi doktor kilomla alakalı olmadığına Emin’im ama bakalım yarın kontrol var doktor ne dicek yürürken bile bazen belimi kesiyorlar gibi hissediyorum