Bizim kadınlar kadar doktora girmekten ve allatan muayne olmaktan korktugu kadar başka h bi millet yoktur cocuk olmasa daha kaç kişi gidip allatn muaynesini rutin yaptırıyor ki ?
Doktorumın dediği lafı asla unutmam muayne olmaktan korkan bi toplum olduğumuz için ne geliyosa başımaza geliyor diyor.
Zararlı olsa hamilelikte yurt dışındakiler neden türklerden cok normal doğum ve ebelerle çalışıyor yada gözüküyor ?
Biz cünkü cok rahat milletiz