Bende 19 haftalık gebeyim bende de kronik bronşit var her sene bu zamanlar çok kötü oluyorum hapşırık öksürük burun tıkanıklığı nefes alamama vs vs 😣 mecbur antibiyotik kullanıyorum , penisilin grubu kullandığım ilaç 12 saat ⏰ arayla . Gebelikte de kullanabileceğimiz ilaçlar var içiniz rahat olsun