Happpm eğer öyle bir risk olsa doktorum asla bana vurdurmazdı,benim kadar risklisi yoktur.Yaşadıklarım dile kolay.Lütfen raporlanmamış bir şeyi dillenip budaklandırmayın.Tabii ki kayıp kötü,insanoğlu da bir neden arıyor.Allah herkese sağlıklı doğum ile bebeklerini kucaklarına almayı nasip etsin.