38+3 haftalık hamileyim sol bacağımın üstünde yani belimde kemiğinde aşırı ağrı çok yürüyorum ondan mı kaynaklıdır acaba, bugünde çok yürüdüm bütün gün ağrım vardı ama şimdi üzerine basarken çok şiddetlendi, gebeliğim boyunca bi sıkıntım olmadı çok şükür doktora gidip iğne mi yaptırmalıyım acaba neden kaynaklı olabilir