Anne18 canım herşeyı zamana bırak 3. Yıl olmadı benım çocuğum çok uzuluyordum herkez soruyordu cocuk yokmu dusunmuyoruz dıyordum ama içim içimi yıyordh olmuyo dıe doktora gttk sorun yok dedı ve artık oluruna bırakmıştım sonra bırgun adetım gecktı 11 gun korkuyordum o testı yapışta negatıfi gorucem dıe ve yaptım testı pozıtıftı şuan 16 aylık oğlum var ve ben sprıal taktırmama rağmen tekrar hamıle olduğumu öğrendım Rabbım 3 yıl sonra verdı okdar ıstememe rağmen dıyceğım şukı sabret dua et Rabbım zamanıda verecektır sana üzülme stres yapma sakın ınsllah Rabbım senınde kucağını doldurur 🙏🏻🤲🤲🤲🤲🤲burada hamılelık haberını alırız hıc bırseyı kafana takma sadece zamana bırak olacaktırrr hıc ummadığın zaman