miniginannesi1 Kızlar iyi akşamlar 14. haftaya girdik ve dünden beri şiddetli kasık ağrım var özellikle arada batma hissi oluyor dün acile gittim bebeğin sağlıklı dedi. Bunu yaşayan var mı ilk hamileliğim çok tedirginim.
Gulsahim miniginannesi1 ara sıra bana da oluyor ani haraket edince özellikle. Üşütmüşte olabilirsin canım
Evhamlianne miniginannesi1 bende sizden 2 hafta falan gerideyim aynı sıkıntıyı bende yaşadım, öksürüp hapşırırken bile ani bi kramp giriyodu ama ben üşüttüm diye düşünüyorum ishalde var bende
Gzdarsln2512- miniginannesi1 3. Gebeliğim arada kasık ağrısı normal. Akıntın var mı? İltihap varsada olur bol su iç.
miniginannesi1 Nursen977 çok rahat geçiriyordum bu zamana kadar kendi kendime nazar değdirdim herhalde şuan yürürken bile zorlanıyorum ister istemez bi korku başladı
Esrakurukuz Nursen977 bende 12+3 üm ikiz gebelik yaşıyorum dünden beri belimde agrı ve kasıklarımda batma var sancı yapıyor dinlendim ve progestanı kullanıyordun zaten fitil olarak kullandım bugün biraz daha iyiyim bu arada benim kanamam vardı 4.haftdan beri kullanıyorum progestanı dün yine kahverengi akıntım oldu takip ettim progestandan sonra kesildi bugün yok böyle gidecek sanırım
miniginannesi1 Gulsahim dün acile gittim bebeğin iyi dedi doktor ama kendi doktorum olmayınca aklımda bi şüphe kaldı yinede
miniginannesi1 Evhamlianne öksürürken giren kramp çok kötü zaten bende normalde hamilelik yüzünden kabız olmuştum birkaç gündür tam tersi günde 2-3 kez lavaboya gidiyorum
miniginannesi1 Gzdarsln2512- akıntıda oluyor ama normaldede çok su içen biri değildim midemi bulandırıyor belki dediğin gibidir canım
miniginannesi1 Esrakurukuz bende fitil kullanıyorum sanırım genel olarak bu sorunlar oluyor Allah bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin canım
NurseB miniginannesi1 20.haftadayım benim de öyle ve doktor bi sorun yok dedi. O haftalarında da oluyordu biraz daha farklıydı batma gibiydi şimdi sancı gibi
ElifOncul Benim de 14. Hafta ve ayni sorunu yasadim, kabizlik yasiorsaniz ondan veya gazdan olabilir. Eger bebek saglikli ve mutluysa yuksek jbtimal oyledir benim de oyle cikti
miniginannesi1 ElifOncul doktor bebeğin gayet sağlıklı dedi doktor kontrolümüz 16. haftada O yüzden endişeliyim