Kızlar ilk doktora gittigimde ultrasonda gebelik tam 4 haftayı ölçtü ve kese gorüldü 5+1 i ölçtügünde kalp atişlarını duyduk ultrasondada görüldü her baktigim basligin altinda hep 6.haftada kese gorunmus sonralari kalp atislari duyulmus acaba ultrasonun yanilma payi varmi yada bi anormallikmi var ben çözemedim böyle olmasi normalmi ?