lavienrose Canım hamileliğin başında bu duyguyu bende çok yaşadım. Daha çok küçüktü hareketlerini hissedemiyordum, randevularım ayda birdi. Ve sürekli korkuyordum bi sonraki randavuya kadar acaba iyi mi diye. Bu çok normal. Görmüyosun,hissedemiyorsun,heyecanla onu bekliyorsun ve doğal olarak merak ediyorsun. Bunu her anne senin haftalarındayken mutlaka hissetmiştir. Ben kötü bişey oldugunu hiç sanmıyorum bence içini ferah tut 🙏🏻 Ama yok yine de rahat edemem diyorsan yarın bi doktora git için rahat etsin