Betul55 Ben özele gittim.Tamamlayıcı Allianz sigortamız var.Eğer doktorun anlaşması yoksa paranın hepsini ödüyoruz,fatura ve sigorta belgesi düzenliyorlar.Onu sigorta şirketine gönderiyoruz,şirket bize ödediğimiz tutarın %80’ini geri ödeme yapıyor.Ama bu poliçeden poliçeye farkedebilir.Sigorta şirketinizden detayını öğrenebilirsiniz.