nurcakir58 öyle deme canım zordur biliyorum bana da çok zor iki kere arka arka yaşamak üstelik dış gebelik travma yarattı ben de. kuzenim bundan on yıl önce falan 18 yaşında kanserden öldü ben ailesinin yanında bir kere dedim ki dursa şimdi doğacaktı bana dediler ki bizimki de ölmese evlenecekti belki şimdiye kadar şu kadar yaşında olacaktı falan onu düşününce kendi acımı unuttum sustum insan içine atıyor çoğu şeyi ama derdi veren Allah dermanını da verir bak ne güzel hamilesin iyi olacak de her şey iyi olsun inşallah sağlıklı olacak