Arkadaşlar merhaba 🤭
ben dün 1 aylık hamile olduğumu öğrendim. İlk gebeliğim 🙈Aslında vücüdmdaki değişiklikler hariç pek bir belirti yoktu , mide bulantısı vb.. aksine çok iştahlıyım sürekli bir şeyler yemek istiyorum ayrıca çok kasık ağrım var diz kapaklarım ağrıyor yürümek bile çok zor hemen yoruluyorum bu normal midir ?