Haticemre21 Kızlar 38+3 haftalığım karnım da bir ağrı başladi bebegim cok kasiyo kendini ondan olablr mi acaba bebegm ters pozisyon da göğüs altında kafasinin bulunduğu noktalarda tam bebegm hareket ediyor ama.