Benimde öyle 33+4 haftalığım vajina içim cızlıyor sanki yırtıp geliyor gibi birde geçen haftalarda rahim kısalması oldu açıldı 5 cm sonra yattım kapattılar ilaçlarla acaba yine mi aynısı oldu korkuyorum yarın kontrole gideceğim ya sa enfeksiyon mu oldu da içi yanıyor gibi anlamadım kasıkta ağrım var nst ye girdiğimde sancı çıkmıuor bebeğim hareketi iyi şükür