Kardelenvuslat Merhaba hanımlar size bir sorum olucaktı 4 hafta gebelik ultrasonda çıkar mı bilgisi olan varmı ?
Minik_mucizemm Kardelenvuslat Kese oluşmuşsa çıkar tabiki ben 4 haftalıkken nokta kadar küçüktü bebeğim 🐣
1989-- Kardelenvuslat benim gorunmemisti 5 haftalıkken çıktı ama bazi doktorlar alttan bakıyor o zaman kesin görünüyor
Bsrlmnemr Kardelenvuslat canım ben öğrendiğim zaman 146 beta ile öğrendim kaç haftalık demişti inan hatırlamıyorum. Sonra beta 1200 civarında olunca karından gözüktü ama idrara sıkışık gittim.. Hayırlısı olsun
Esme 6 haftada kesen görünür , bi iki hafta sonrada kalp atışı ve bebek görünür . 4. Haftada ultrasona girme boş dönersin :)
Kvlkgzmerhn 4.haftada kesin değil kuzum ya ben 5haftaliktim gittim alttan muayne ile kese var sadece dedi 2 3 hafta sonra gel kalp atışı ile gorururz dedi 7+5oldum yine alttan muayne ile kalp atisi ritmi hafif oluşmuştu bebek göründü ama karından görünmedi 🥰