Ben hastane çıkışı dahil 5 takım yenidoğan,
3-4 takım 1.3 ay,
3-4 takım da 3 6 ay alırım diye düşünüyorum. Tm olarak boyunu kilosunu tahmin edemediğim için en azından 40 ı çıkana giyebileceği birşeyler olsun yine gider alırım diye düşünüyorum. Şuan 2 tane ayaklı yeni doğan tulumu var bir avuç kadar neredeyse 😂
2 tane 1 3 ay patikli şapkalı alt üst takımımız var. 5 tane yenidoğan, 5 tane 3 aylık 5 tane 6 aylık iç zıbınımız var ama bunun sayısını artırmayı düşünüyorum. Birde 3 6 aylıkları tişört şort olarak almayı düşünüyorum Antalya da yaşıyoruzz muhtemelen çok sıcak olacak 😘🤗