Nermin97 Zeferan çayı hamilelikde zererdimi?süt bal bir tutamda zeferan içdim ama içime şüpe düşdü 14cü heftedeyem
Faray Nermin97 gebelikte içmemelisiniz, biliyorsunuzdur zararı var, bir kereden birşey olmaz. Ben hamile olduğumu bilmeden 3 büyük fincan safranlı çay içtim. Reglim açılsın diye, bebeğim 27. haftada.
Ftsctn_20 O dediğiniz bitki çayı mı oluyor ilk kez duydum, doktorum bana sadece günde bir fincan ıhlamur içebilirsin başka bir şey tüketme demişti. Yinede kontorlunuzde sorun bakalım doktorunuza .
Nermin97 Faray evet regla yardımcı oluyor bende ondan korkmuşdum artık 2gün oldu şükürler olsun hiç bir şey olmadı ama içmem bir daha
iremgun Nermin97 hayır ilk haftalarında hamileliğini bilmediğinde içmiş ama şu an 27. Haftasına girmiş bir kereden bir şey olmadı demek istemiş.
TheMom Bahsettiginizi bilmiyorum ama benim hekimim ada cayini cok tuketmemem gerektigini soylemisti. Icinde thujone ismindeki bilesen dusuge sebep olabiliyormus. Her sey kararinda oldugu zaman guzel 🙂