GuLayakcay bende 14+3 üm bugün bnmde öyle oldu,elimle karnımı ovaladım yoğurt yedim ılık su içtim falan hafiflet gibi oldu,doktora mail attım,artık bebek baya hateketlenmeye başladı sen tam hissetmesende o baskı yapıyor olabilir flan dedi ama yaşadklarmız aynı olmayabilir 👀 çok şiddetliyse doktoruna bi görün canım endişe içinde kalmaktansaa