Nerminn Kızlar idrar tahlilimde enfeksiyon ve kanama varmıs doktorum hap verdi ama acaba bebege zararı olurmu ?
SerpilPalaAkta Nerminn sıkıntı olmaz canım ben 8 haftalıkken geçirdim hastanede yattım damardan antibiyotik ilaç verdiler şuan 34 haftalığız çok şükür dağlımız yerinde 🙏
Nerminn Bfa2101 yarn alıcm cnm ama suda eritiliyormus 3-4 saat lavobaya cıkmıcakmıssın doktır oyle soylemisti
Bfa2101 Nerminn mor kutulu bir ilaç diye biliyorum eğer oysa enfeksiyona çok iyi gelio gece yatmadan iç sabaha kadar lavaboya çıkma geçer canım ama eğer bahsettiğim ilacsa
Nerminn [bilinmeyen] bnde enfeksiyonluk hic bisey hissetmedim yanma kasınma faalan olmadı kan degerlerim iyi cıktıda bu idrarda enfeksiyon cıkması kotu oldu insallah bende hemn atlatırım ya bebegime yeterki bisey olmasın
Nerminn SerpilPalaAkta saglıklada kucagına al insallah canım darısı bana artık ilk gebelik olunca herseyi kafama takıyorum insallah ben de cbuk atlatılırm
Nerminn Bfa2101 aldım bugun ilacı canm urocare diye tek kullanımlıkmıs ictim simdi insallah faydası olur
sare55 Nerminn hamileligimin 10uncu haftasinda enfeksiyon yasadim. bir hafta hergun ilac. ve o dediginiz suda eritmeden ictim. eczacida soyler zaten. gece icin yatin. sabah enfeksiyonu söküyo. iki sefer yasadim. ilaclarini duzgun ic. allahin izniyle enfeksiyon daha tehlikeli