Eva41 14 haftalık hamileyim,bebişi dha hissetmiyorm ya bide evhamlıyım sürekli doktora da gidilmiyor bi şekilde kalp atışını duymam lazım diye düşünmediğim şey kalmamıştı bnmde 😅 iki ayrı doğm doktoruna gidiyordum sistemden gördüler artık aylık kontrole gel dediler 😅 eşime falan dinletiyom kulağnı karnıma dayıyo dinliyo o da bşy duymadı sadece su sesi geliyo diyo 😄