imrangulll Keseyi dün 5+3te gördük çok şükür 🥰 Haftaya cuma gitmeyi düşünüyoruz Allah nasip ederse 7+2 oluyorum görebilir miyiz?
akovalardan imrangulll görürsünüz canım kesin.Hele o kalp sesini duyunca dünyanın en mutlu insanı oluyorsunuz😊Hayırlısı ile görüp duymak duasıyla🤗
Bus_ak18 imrangulll bende yarın 6 haftalık olcam geçen hafta pazartesi kanda 1319 çıkmıştı. Umarım yarın kese ve bebeği görebilirim🤲