Kızlar benim daha günüm geçmeden çürük yirmilik dişim apse yaptı.bir kutu antibiyotik içtim dişimi çektirmeye gidicektim,neyse günüm geçti diye önce bir test yaptırayım öyle çektiririm dedim ve hamile kalmışım.Su an 11 haftalık oldu bebişim ama benim dişimin agrısı yine yokluyor,hamileyken çektiren varmı.Birde çektirdikten sonra antibiyotik veriyorlarmı insana,korkuyorum hemde çok..(Haftaya randevum var dr sorucam yaşayan varmı merak ediyorum)