sumeyra00 Kızlar az önce iç çamaşırımda küçük bir kanama olduğunu gördüm çok az miktardaydı rengi de çok açıktı biraz da kahverengi gibi endişelendim açıkcası sizler de de olmuş muydu ?
Gul-08 sumeyra00 doktora gidin derim, ben de 10+1 de yaşadım benim bildiğin kanamaydı gerçi ama içerde kanama alanı olabilir bazen dışarı akar bazen de rahim tarafından emilirmiş, sonuçta düşük tehlikesi yaratıyor ve progestan başlıyorlar.