Casual cadillac travel var bende. Omuz kayışları çok kısa hiç takamadım. Ilk 6 ay ana kucağı kısmını oto koltuk olarak kullandım kayışlar hiç yetmedi. Sonra inşallah puset kısmını rahat kullanırım diyodum ama maalesef o da çok kısaydı. Bi kere bile rahat rahat takamadım. Onun dışında araba aslında konforlu ve cok sağlam.