Bttll
aslında başından beridir hep aynı düzendeyim ama iyi almış sanırım sahiden☺️ Doktorum her gün mutlaka yumurta ve süt önermişti, hiç eksik etmiyorum. Her gün mutlaka yoğurtlu bir ara öğün, iki üç ceviz, muz ve peynir yiyorum.. onun dışında ana öğünüm ya tavuk ya da et oluyor ancak ikisini de pek severek tüketmiyorum🙇🏻♀️