Çok klişe bi giriş olcak ama bir gün buraya doğum hikayemi yazacağıma inanamıyordum gerçekten. Çok şükür ki kızımı kollarıma aldım 21 şubatta. Ama baya zor ve karışık oldu doğumum. Hep normal doğum istedim ve son güne kadar Hiçbir engel de yoktu. 21 inden önce hiçbir belirtim yoktu. 21 sabahı erken kalktık. Kayınvalidem 1 haftadır ben de kalıyordu beraber anneme kahvaltıya gittik. Kalktığım andan itibaren ishal olmuşum gibi bir his vardı. Kalktım bir duş aldım, anneme gidene kadar ara ara çok afedersiniz büyük abdest gelir gibi ağrım oldu. Düzenli gelip gidiyordu , anneme gelir gelmez de adet sancısı gibi başladı su veya nişan gelmedi ama saat 9-10 aradı ben sıklık ölçtüm. Düzenli olarak önce 6 sonra 5 dkydı. Saat 10da ordan çıkıp bizim eve gittik üzerimi başımı değiştim eşyaları ayarladım eşimi çağırdım. Saçımı bile düzleştirdim😂 11 gibi evden çıktık hastaneye gittim nst ye bağladıklarında sancılarım giderek artıyordu ve doğumhaneye alındım. Açıklık ölçüldü ve çoook canım yandı😞 sanırım açıklık muayenesi sırasında kendimi çok kasıyordum. 3-4 cm açıklığım çıktı. Suni sancı verdiler ve 1 saat sonra açıklığım 5 cm ye çıkmıştı. Her şey yolundaydı çook canım acıyordu sadece. Epidural teklif ettiler kabul ettim o takıldı. Ama sonra olan oldu. Asistan elinde çubukla suyu patlatmaya geldi ve o kadar acı sancı vs sonrası tam 7 cm olmuşken, suya mekonyum yani bebeğin ilk dışkısının karıştığını öğrendik . Aspire etme riski olduğunu biliyordum. Doktoruma acil haber verildi. Hemen geldi ve bebeğin kalp atımlarını kontrol etti. Düzensizlik vardı😞 bir 70e inip bir 200 e çıkıyordu. Acil sezeryana alındım . Sancım bir yandan. Ameliyathane odasının soğukluğu ve korku bir yandan , heyecan ve belirsizlik bir yandan, sondam takıldı her yerde panik halinde insanlar. Sonra anestezist geldi, ve aç mısın diye sordu oysa ben güzel bir kahvaltı yapmıştım. Spinal yetmeyebilir dedi😞 tok olduğum için. Alın size bir sorun daha. Bebeğimi doğduğu anda görmek istiyordum. İşe yarar dedim deneyelim dedim. En özel anlarda uyumak istemiyordum. Spinali yaptılar. Hissediyo musun diye sora sora başladılar ameliyata . Uyuşuktum canım çok yanmadı ama hissettim her dk sını😱 bebeği çıkarırlarken baya canım yanmaya başladı sonrası ise tam bir kabus bapırmışım hemen uyuttular. Ameliyathanede çocuğumun midesine nazogastrik sokup mekonyumu çektiklerini onunda deli gibi ağladığını hatırlıyorum ayıldığımda. Kıyafetlerini giydirdiler yarı baygın ve uyuşuktum. Kucağıma verip kapıyı açtılar sol kolumu hissetmiyordum. Etrafı tam göremiyordum bebeğimi kavrayamıyordum. Ama sonra kokusu burnuma geldi🥺 kapının önünde ağlayan eşimi gördüm😍 üçümüz sarıldık❤️ İşte o an hepsine değdi ve şimdi ayağa kalkmakta zorlanıyorum sezeryan dikişi yüzünden , sancım var tuvalette bile zorlanıyorum , meme uçlarım yara oldu canım acıyor ama kızım yanımda😍😍😍 ve bu hepsine değer... Allah ım isteyen herkese nasip etsin bu muhteşem tecrübeyi...