Seda--urganci 9 aralıkda kürtaj oldum sonrasında 32 gün sonra oldum sonraki adetim de 25 inde oldu ve şimdide 21 gün oldu sizler nasıl gecirdiniz bu sürec ne zaman düzeldi normal de 26 günde bir olurum ve bu ay şüpheliydim yani hamilelik konusunda
Fatma_24- Canm endişe yapmana gerek yok ben de bi düşük yaşadım ama kürtaj olmadım doktorum düşüklerden sonra adetin bi süre düzensiz olabileceğinin normal olduğunu söylemişti
Seda--urganci Fatma_24- teşekkür ederim bilmiyorum kendi kendime stres mi yapıyorum zaten normal gebelikler yaşamadım bu yüzden hemen ögrenmek istiyorum
Fatma_24- İnşallah tekrardan nasip olur biz istediğimiz kadar kendimizi sitrese sokalım Rabbim nasip etmedikten sonra .