İştahınız ne durumda kızlar ben iştahım gitti aklıma hiç yemek gelmiyor halbuki çok iştahlıydım 28. Haftadan sonra yeme isteği gitti. Artık kilo da almıyorum 😂Bu işte bir tuhaflık var bebeğimin kilosu iyi maşallah 😍Sizde durumlar ne? Ne yiyip içiyorsunuz ?