zeynepcelikss 16+3 üm Benimki göstermedi ama doktor kız olabilir dedi.. Merakla bekliyoruz. sizlerin nedir cinsiyet?
pink01 zeynepcelikss benim 13 de kıza benzetti bidahaki kontrolüm 5 gün sonra suan 16+4 üz ozaman 17+2 olucaz insallah kesinlesir ☺️
Deryaynur zeynepcelikss 12 haftalıkken kıza benziyor dedi doktor 16 haftalıkken gittgmde büyük ihtimai erkek dedi öyle gözüküyor ama yinede kesin demeedi 🤷 3 martada başka bi dktora gidip sorucam oda erkek derse emin olurm kız derse kafam iyice karışicak ama bnce 16 haftadan sonra değişmez ya
Mermini Bende 15+3 erkek💕 geçen hafta gitmiştim beklemiyordum hemen öğrenebileceğimi gayet emin bir şekilde söyledi bakalım yarın yine gidicem hala erkek mi 😅
Seda89 16 da benimkide göstermemişti 19 da tekrar gittim kız dedi erkekler daha erken gösteriyor galiba
Mermini Evet bizim gelininde erkek 3.ayında belli etmişti kız da ise beklemişlerdi baya kendini göstermiyor bacakları kapalı falan öyle demişti 🌸