PrensTaha Selamın aleyküm hanımlar Van’da virüs varmış galiba ben çok korkuyorum ya biri beni aydınlatsın. Erzurum’da yaşıyorum
1erkek1kiz PrensTaha ya Allah askına bırakın su virüsü filan biz habire sallanıyoruz az öncede deprem oldu gine 5.8 sabahta 5.8 oldu
Roje PrensTaha orda yaşıyorum 5 kişi karantiya alındı testler yapıldı negatif çıktı Türkiye'de yok daha
Esrahmet PrensTaha malesef varmış canım bi akrabamız Van devlet hastanesinde hemşire o söyledi bugün akraba grubundan ama hastane yetkilileri saklıyormuş henüz
Fatma_24- Vanlı arkadaşım var bi kişide tespit edilmiş yoğun bakımdaymış , ne kadar doğru bilemiyorum ama sonuçta Van ve İran sınır olabilir de
Zeyk 1erkek1kiz canım geçmiş olsun İran'da deprem olmuş Van'da sallanmis😔😔 haberlerde gördüm Allah beterinden korusun 🙏
Zeyk 1erkek1kiz hadi yaaa yalnız değilsin ama demi evde? Tüh ya çok sarsıntı varsa inseniz aslinda iyi olmaz mı 😔
Esrahmet PrensTaha vala varmış foto yüklemesini bilsem paylaşırdım yaZdığı şeyi ama foto yüklemeyi bilmiyorum
Gulsahim PrensTaha hayır temiz çıkmış 5 kişi gözetim altına alınmıştı çok şükür saptanmamış canım. Doğum ve ölüm günümüz alnımıza yazılmış😇💕 rabbim bizleri korusun
PrensTaha Gulsahim aminnnnnn canım inşallah. Hamilelikten olaylara daha duygusal bakıyoruz normalde böyle biri değildim