Betuloz 13 haftaya girdik hala bulantım ve kusmam var kusarken kendimi durduramıyorum mide safranlı gelene kadar kusuyorum ama doktor ilaçtan başka hiç birşey yapmadı acile gitsem. Serum felan verilir mi artık dayanamıyorum çünkü 1 ayda 7 kilo verdim
Deletedmom137 Betuloz git canım hemen serum takıyorlar prilam dr mide bulantısı ilacı çok iyi doktoruna danışıp yazdır istersen
Gizemciim Betuloz devleti bilmiyorum da özelde doktorum serum baglamisti canim. ama onun icinde de metpamid var zaten. zencefili kaynatip ic bide eczaneden bulanti bilekligi al ben faydasini gormustum. safra da degil kan kusuyordum cok iyi bilirim. gecmis olsun biraz daha sabret gececektir
Beyhan60 Betuloz bende ayniydi canim hatta bos mideyle kustugumu biliyorum ne yesem durmuyordu midemde renni duo iciyotum serumda tskinmadim 15-16 hafta arasinda gecti denilecek kadsr azaldi bisey olmaz merak etme su icrbiliyorsan ic ben onu bile kusuyordum