Nslhnsmsk bizde üroloji için pendik devlet hastanesine gittik o bölüm kaynarcada doktorumuzun ismi ercan mevlüt kıvanç sperm testide hastanede yapılıyor inan çok doktora gitti eşim hep bişeyn yok dediler sperm değerleri normal ama hamile kalamadm sonrada benimde kimyasal ve dış gebelik oldu tek tüpüm alındı çok acılar cektm inan :/ en son buraya gittik muayenede çıktı varikosel başlangıcmş doktorumz bizimle çok ilgilendi sağlıksz sperm döllenmesnden olablr dedi ameliyat oldu eşim üç ay önce çok memnunz benim bi sıkıntım olmadığı için tek taraflı söyleyeblyrm ama bu doktordan allah razı olsn diyorm her lafı geçtiğinde özele gidip para saçmana hiç gerek yok inan