Herkese iyi aksamlar arkadaslar ben 38 haftalık hamileyim bir hafta sonraya sezeryan için gün aldık. Aslında çatı muayenesi olmadım basından beri sezeryan istiyorum çünkü normalden cok korkuyorum (etrafımdaki arkadaslar saolsun) doktorum da sezeryandan yana minyon tiplisin zorkanırsın dedi bebek de çok kilolu değil 3 kilo 70 gram. Denemek içinse deneme ama normal diye diretirsen doğurursun Bi sekilde ama sağlığın içğn sezeryan diye beni hiç normal konusunda cesaretlendirmedi. Sizce alakası var mı minyon tiple normal doğumun yani içim de hiç rahat değil acaba normal yapabilir miyim diye çünkü etraftan da cok yorum gelito normal gibisi yok hata edersin diye ne yapacağımı sasırdım 😔