Hamile kalmaya engel diye birşey yok. Hamile kalabilirsin ama bebeğin beyninde hasar bırakır yüksek tsh değeri. Özürlü olma ihtimaline karşı doktorlar düşük ister hep bu değeri. Ben 12 senedir tiroid hastasıyım üstelik tiroid bezim alındı. Vücudum salgılamıyor ömür boyu ilaç kullanmak zorundayım. Sağlıklı gebelik için tsh değerini 0.5-2 aralığında tutman gerek. Ben önce değerlerimi düzene girdirip sonra hamilelik planladım.