Kızlar merhaba tam 18 gündür adetim geçiyor iğne vuruluyordum ondan olacağını düşünüp doktoruma gittim oda aynısını dedi tarlusal yazdı günde iki kere içiyorum hâlâ olmadım belimin ve karnimin ağrısından ölücem nerdeyse sizce hamilelik olabilir mi tarlusal da kullanıyorum çok korkuyorum