Ya burda herkes birbirinin tecrübesinden faydalanıyor elbette ama, tıp ihtisası yapan yıllarca bunun eğitimi alan buna yıllarını veren doktora inanmadınız güvenmediniz de burda bu konuda bilgisi olmayan insanların lafı ile mi gönül rahatlığıyla kullanacaksınız?
Hayır güvenmiyorsanız neden gidiyorsunuz ki doktora?