idilberra neden 10 gündür başladınız? Ben 35 haftalığım en başından beri kullanıyorum. Ama kilosu ile alakası var mı bilmiyorum benim de 1 hafta geriden geliyor. Sanırım kiloyu etkilese benim dengelerdi belki de. Genetiğe çok bağlı, geç döllenme, sağlıklı beslenme, plasenta yaşlanması, göbek kordonların da ki damar genişliği ve bazen de ne yaparsanız yapın bebek ne kadar doğacaksa o kadar doğuyor engel olamıyorsunuz. 3 hafta geriliğin yanında amniyon sıvısı da az ise sıkıntılı olabilir. Sadece karın çevresi geri ise çok büyük problem olmuyor kilo dışında bildiğim kadarıyla. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🙏🏻