mom101 Kızlar merhaba kimyasal gebelik yaşayanlar ne gibi beıirtileriniz oldu? Yani her hango bir belirti olurmu kimyasal gebelikte? Testte silik çizgi çıkması kimyasal gebelikmi demek? Ve bhcg ne kadar oluyor ne zaman sonlanıyor yaşayanlar bilgi vere bilirmi?
pink01 mom101 belirtisi yok silik çizgi kimyasal demek değil betanın yükselmesi gereken yerde düşmesi demek
KubrAbdullahh mom101 canım günün geçiyo 10,15 gün gebelk gözüküyo ama degerin yükselmiyo ya aynı devam edyo yada degerin düşüyo normalde degerinin iki günde iki katına çıkması gerekyo kimyasalda çıkmıyo benm başıma geldi 15 gün gğnüm geçti degerm yğkselmedi sonra sancıyla düştü
juliet mom101 testler pozitif çıkıyor. Değer gecikmene bağlı olur. Ben 2 kere yaşadım ilkinde idrar testi pozitif çıktı hamileyim diye sevindim 5-6 gün sonra kanamam oldu doktora gittim bthgc 300dü doktor 2 gün arayla tekrar tahlil ver dedi düşmeye başlamıştı zaten kimyasal gebelikti. 2.sinde adetim bittikten 3 gün sonra tekrar adet oldum bu sefer neden diye gittim bthgc 50ydi kimyasal gebelik dedi doktor
mom101 Kızlar bende adete 2 gün kaldı ve adete 4 gün kalmış test yaptım silik çıktı ardından dün yine yaptım yine silik çıktı doktora attdım ben çizgi görmüyorum dedi hiç bir belirtim yok bir tek yüzümde sivilcelenme var ve dün 2-3 defa şiddetli adet sancısı oldu ne yorqunluk ne mide bulantısı ne uyku hali hiç biri yok programa göre 4+1 günlük hamileyim hastaneye 25 şubat gide bilecem kan vermek için ona kadar deliricem qaliba bir tane boş gebelik yaşadım bu 2-ci gebeliğim çok korkuyorum😔
Dygggkcr Regl tarihimden 4-5 gün önce test yapmıştım silik çizgi çıkmıştı kan verdim 7,4 tü beta değerim ama iki gün sonra artmadı 7,1 e düştü tam zamanında da regl oldum zaten test yapmasam haberim bile olmayacaktı
mom101 https://www.resimag.com/p1/b850e34bce4.jpeg bu gebelik testlerim ve 3 gündürde ovulyasyon testim koyu çıkıyor https://www.resimag.com/p1/993c47ee439.jpeg buda ovulyasyon testim mavi olan gebelik yeşiller ovilyasyon testim