Aysanisa İyi günler anneler ben Sefaköy iyi diye duydum orda doğum yapmak istiyorum fakat ücretleri hakkında bilgi alabilir miyim bilen var mı
Ayse2880 Iyi Akşamlar.. Bende cumartesi ogrendm fiyatları. Normal Doğum 1850 epidural isterseniz arti 700 lira.. Zorunlu Sezeryan 2880 lira.