Mugus Merhabalar 15+2yiz göbüşüm çok kaşınıyor bebek yağı kullanıyorum ama fayda etmiyor, önerilerinizi alabilirmiyim?
Mmelekk Mugus lierac jel kullandım ilk bebeğimde ne kaşıntı ne de bir çatlağım olmadı çok memnun kaldım
Bsr37 Mugus kaşımamaya özen gösterin bende devamlı bebek yağı kullanıyordum fakat kaşıdığımdan çatlaklarım oldu ve bu durum beni çok rahatsız ediyor 😏
Mugus Mmelekk tesekkür ederim Meftunbade Öğle olduğunu düşünmüyorum, söylediğiniz şey gebeliğin ilerleyen zamanlarında görülen bir durum olmakla beraber mevcut kaşıntımın derimin gerginleşmesi ve kurulmasıyla alakalı olduğunu düşünüyorum
1994ozg Mmelekk merak ettim vucudunuzun başka yerinde önceden çatlak falan var mıydı ve zayıf mısınız ?
Mmelekk Mugus ben 3 aylık hamileliğimde başladım kullanmaya ve şuan ikinci gebeliğimin 1. ayındayım hiçbir çatlağım yok gerçekten güzel bir krem kaşıntıyı ve çatlağı önleyen bir krem