Ben kullanıyorum hamileliğimden önce bitmişti sadece tüy olarak çıkıyodu hamile kaldıktan sonra değişen bişi olmadı yine kullanıyorum ama 2ayda 1 kez anca ihtiyacım oluyo hamilelikte lazer kullanımı bebeği etkilemiyomuş dr banu çifçide de dinlemiştim sadece faydası olmaz diye kullanmayın diyolar tabi sen yine doktorunada sor bence