Yenianne_ Kizlar bugün balık canim çekti 12haftaligim ve ilk defa balık yicem fakat civa oranı yüksek baliklar yenmemeli su yüzeyinde avlanan baliklar olmasi gerekir diye yaziyor nette hangi baliklari yemem gerekiyor bilginiz varmi
Annece Yenianne_ en iyisi sardalya ben düzenli olarak sardalya yiyorum. Onun dışında somon ton alabalık falan yiyebilirsin
RuzgarsMommy Yenianne_ Canım ben her hafta yiyorum istavrit hapsi çipura somon yiyebilrisin sakıncası yok zeytinyağ sarimsak limon güzel karabiber sosla firina at temiz cok güzel oluyor afiyet olsun 😊 Küçük balik kızartma güzel oluyot tabi ama cupra ve somon firinda
mrvygrtc Yenianne_ internetten civası yüksek olan balıklara bak canım zaten çok yüksek olanlar her yerde bulunan balıklar değil. ben genelde hamsi yiyorum
pyymamm Yenianne_ hamsi yedim ben hamilelik boyunca , palamutta yedim somon cok faydalı dediler ama almadım hiç
Yenianne_ Annece onlarda sıkıntı olmaz demi canım insan korkuyor ister istemez bide kizartiyormusun firina mi veriyorsun kizartinca vitamini gidiyor diyorlsr
Annece Yenianne_ yok yok bir sorun olmuyor salata tüket yanında bol limonlu daha da vitaminini verir yarasın bebisine insallah😊
Yenianne_ RuzgarsMommy ayy sagolasin canım sen anlatinca iyicr canim çekti mide bulantilarim hic geçmedi 🙄 insallah yiyebilirim canim istemisken
RuzgarsMommy Yenianne_ merak etme canim yanina bi salata yap somon cok faydali bir dilim al at firina cok pişirme cabuk oluyor
Yenianne_ mrvygrtc hamsinin kokusu mahvede r canim beni zaten bulantilarim hat safhada pekte sevmem arastircam iyice bakalim
Yenianne_ pyymamm hamsi ah sevsem en cok bulunan balik ama cesaret edemiyorum ona bide mide bulantim cok fazla digerlerine bakicam artik
RuzgarsMommy Kızlar somon hic kokmuyor tadi harika da değil ama 😁 faydali diye yiyorum bende rahatsız etmiyor kilcigi az firinda çok cabuk pişiyor aklinizda olsun deneyin bebis icin faydali
HilalG Kızlar konservedeki ton balıkları hakkında ne düşünüyorsunuz internetten de araştırdım da yiyebilirsiniz diyor aslında ama ben pek güvenemiyorum
Yenianne_ HilalG cok iyi olmadigini söylüyorlar gebelikte canim vitamin degeri olmuyormus konserve baligim bende konservedeki ton balığını cok severim ama cesaret edemiyorum
HilalG Yenianne_ Ben de çok severim kuzum sürekli almamda canım istediği zaman tadımlık genelde Biz de dışarıdan balık alıyoruz . Ama hani merak ettim bir faydası olur mu diye konserve ürün olduğu için de tereddüt ediyor ister istemez insan
Missipi Yenianne_ Balıkçıya gidip dip balığı olmayan taze balıkları sorup alabilirsin canım. Şu an sana o balık bu balık diyemem her hafta farklı balıklar geliyo ama balıkçına sordugunda dip balığı olmayan yüzey balığı önerecektir sana
YagmurZ Somon sardalya iyi diye biliyorum ve cipura da yiyorum ben. Yanlis bilmiyosam ton baliginda civa orani yulsekmis