Tumurcuq 1 satdir sag tarafdan popomn ustunde agri var sanki bicaq saplantisi gibi gecmiyorda.... Basqa bir yermde ari falan yok bitek orda...erken dogum riskim var deye cok korkyom kizlar 28 haftadaym..basina gelen olmusmu..acaba ilerlermi agri?
30148 Tumurcuq bende de vardı magnezyum verdi doktor ücretli alıyorum ama çok iyi geldi bence doktorunla konuş
Bernalinam Kramp giriyodur endişelenme kötü şeyler düşünme bnmde 3.gebeligim böyle seyler oluyordu bende kramp giriyodu 🤗
Tumurcuq Bernalinam evet ya bir yerim sizlayan gibi cok korkuyom sanki dogrcam gibi...pskolojim cok bozuldu.. Allah yardimcim olsun..
30148 Tumurcuq bir günle sanmıyorum olsun ama belki kullandığın magnezyumun etkisi azdır ben mesela üç tane değiştirdim en son ücretli olanı aldım o fayda etti çok sukur