Esra13 aynen güzel düşünce bende Adana-İstanbul arası tek gidip geldiğim için uçakla bide annemde vs kalırken otobüsle olsun vs hep bi yerlere gidiyoruz bide annemin evi 3.kat ve bahçede de bırakamam o yüzden bende casual vista aldım eşim cadillac istiyordu bende açıklamamı yaptım tamam dedi saygı duydu bende senin gibi olsam hiç tereddüt etmeden alırdım ama işte