YazCilegi bişey soracağım bende vajinalden alıyorum gece yatmadan sabah kalktığımda çamaşırımda beyaz kremsi akıntı oluyor ve sabah tuvaletimi yaparkende sanki geri çıkıyormuş gibi hissediyorum acaba iyice yerleştirmiyor muyum ? (Ki istebildiğim kadar itiyırum ) ya da böyle olması normal mi ?
Bide şey sorucam tuhaf bi kokusu var çamaşırımda bu da normal mi ?