Bu durumu yaşayan sonra normale dönen yok mu Hiç??😔 15 haftalık olduk düşük riskim var devamlı yatıp ilaç kullanıyorum. Ultrason da bugüne kadar hiç sıkıntı olduğu görünmedi serklajlık da bir durum yok fakat dün kanama nedeniyle gittiğim de doktorum bebek rahim ağzına yaklaşmış yüksek risk grubundasin rahim ağzı açıldığı an düşer dedi.. Ayrıca 1 hafta içinde gerçekleşebilirmiş . Benim sorun şu allah'ın izniyle tutunacak biliyorum ama sonrası ne olur ? Tekrar yukarı çıkar mi daha çok küçük.. lütfen SADECE bunu yaşayan ve atlatmış olanlar bilgi versin